Ernst Adviesgroep
Ernst Adviesgroep BV helpt grootzakelijke klanten bij het optimaliseren van hun energieverbruik door middel van verschillende oplossingen, zoals zonnepanelen, onderhoudscontracten, warmtepompen, infraroodpanelen, LED-verlichting, energiemanagement, en het aanvragen van overheidssubsidies voor het verduurzamen van bedrijven.
Het resultaat was geweldig
De Doelstelling
De resultaten
Slechts €15.45 per lead
Een succesvolle samenwerking met Gigaleads vanaf de start ze hebben een belangrijk aandeel gehad in de groei van ons bedrijf
Onze Aanpak
Kick-off Call
Tijdens de kick-off call met Bela hebben we besproken hoe Ernst Adviesgroep bedrijven met een pand boven de 250m² helpt. Omdat de doelgroep klein en specifiek is, hebben we samen met de eigenaar een advertentiebudget van 100 euro per lead vastgesteld om een realistische verwachting te creëren. Voordat we begonnen, hebben we een duidelijke doelgroepanalyse gemaakt en een strategie bepaald om de juiste ondernemers te bereiken. Hierdoor legden we een sterke basis voor een campagne die volledig aansloot op hun verwachtingen en behoeften.
Binnen 72 uur live
Binnen 72 uur zijn we live gegaan door eerst data te verzamelen via een Facebook-formulier. We hebben de eerste advertenties en teksten snel ter goedkeuring doorgestuurd en na goedkeuring de campagne direct gelanceerd. Om de leads direct te filteren, hebben we in de advertentie meteen de vraag gesteld: “Heeft u een dak dat groter is dan 250m²?” Hierdoor trokken we alleen de aandacht van bedrijven die aan deze eis voldeden. Ernst Adviesgroep BV wilde absoluut geen particuliere leads, dus benadrukten we meerdere keren in de teksten wie de doelgroep was. Ook in het leadformulier voegden we extra vragen toe, zoals "Hoe groot is uw pand?" en "Bent u de eigenaar?" Dit zorgde ervoor dat we alleen beslissingsbevoegde leads ontvingen, waardoor we direct kwalitatieve en waardevolle leads binnenhaalden.
Ernst Adviesgroep
Leadverzameling
Binnen twee weken ontving Ernst Advies Groep een professioneel ontworpen landingspagina, geoptimaliseerd om zowel kwalitatieve als kwantitatieve leads te genereren. Voor Ernst Adviesgroep BV hebben we extra aandacht besteed aan het duidelijk maken voor wie het aanbod bedoeld was en waarom het interessant is om hun gegevens achter te laten voor een offerte. We testten verschillende elementen om de juiste balans te vinden tussen duidelijkheid en aantrekkelijkheid. Zo creëerden we een landingspagina die niet alleen leads oplevert, maar hen ook motiveert om zelf een afspraak in te plannen.
Formulier voor leadgeneratie
Landingspagina
Leadkwalificatie
Ons belteam heeft hun leads gebeld en gekwalificeerd
Afspraak wordt geboekt
Herinnering om een afspraak te boeken
De Resulaten
Opvolgingproces
We zorgden ervoor dat leads na het invullen van het landingspaginaformulier direct automatische opvolgingsberichten ontvingen
"Je afspraak is bevestigd. We kijken ernaar uit om kennis te maken."
"Bedankt voor je interesse. We nemen binnen 24 uur contact met je op voor het maken van een belafspraak."
Reviews Verzamelen
Na elke verkoop ontvangt de klant automatisch een e-mail met het verzoek om een review achter te laten op Google of Trustpilot. We voegen een directe link naar de reviewpagina toe, zodat het eenvoudig is om feedback te geven. Zo verzamel je snel en gemakkelijk waardevolle positieve reviews.
Klantervaring bij ons
Gigantische succesverhalen
Lees alle Case Studies en ontdek de resultaten die we halen voor onze partners: