Nadat we vorige week al met het goede nieuws kwamen dat we officieel Google Partner zijn geworden, mogen we vandaag met trots onze eigen app voor het opvolgen van warme leads presenteren! De tijd van post-its en fysieke notitieboekjes is voorbij; onze app biedt alle functies om het opvolgen van onze leads eenvoudiger en efficiënter te maken.
Een aantal van onze klanten werkte nog niet met een CRM systeem en had nog nooit van een online To-Do lijst gehoord (zoals bijvoorbeeld Todoist), zelfs een online agenda klonk voor hen al spannend. Met dat type klant in het achterhoofd hebben wij deze applicatie ontwikkeld; heel eenvoudig in gebruik en toch voorzien van alle nodige functies om efficiënt leads op te volgen.
Bij advertentiecampagnes draait het uiteindelijk natuurlijk allemaal om de resultaten en de cijfers en ook daar hebben we iets op gevonden. In plaats van hele PDF-rapporten door te lezen, hebben onze klanten vanaf nu de mogelijkheid om via de app meerdere rapportages te zien zodat ze altijd weten hoeveel we voor ze op hebben geleverd.
In dit artikel gaan we alle functies stuk voor stuk bij langs zodat je precies weet wat je kunt verwachten als je met ons in zee gaat.
Leads ontvangen via de app in de CRM-omgeving
Wij zouden natuurlijk geen GigaLEADS zijn als je onze leads niet via de app zou kunnen ontvangen. Naast dat je de leads via jouw gewenste kanalen kunt ontvangen, kun je er ook voor kiezen om ze enkel en alleen via onze app te ontvangen.Via de app heb je direct toegang to alle leads van Gigaleads, maar we kunnen ook leads van andere kanalen koppelen – zoals van Bobex, Solvari of andere leadkanalen.
De leads kun je zelf eenvoudig organiseren op basis van hun huidige status, zoals: nieuwe lead, terugbel afspraak, afspraak, verkoop en meer. Je mag zelf kiezen welke je wil gebruiken op basis van de door ons voorziene standaard lijst.Door onze app hoef je dus niet meer door je email box te zoeken of via handgeschreven notities de status van je leads bij houden, dat zie je allemaal in één simpel overzicht.
Leads bijhouden in de handige CRM-omgeving van onze app
Wanneer je op een lead klikt in het overzicht, kom je terecht op de detailpagina van je lead. Hier kun je alle contactinformatie zien en gelijk vanuit onze app, telefonisch contact opnemen of een mail sturen – met één druk op de knop.
Je kunt de informatie van je leads ook wijzigen of oneindig veel extra informatie over je leads toevoegen. Je kunt zelfs gespreksinformatie noteren zodat je de volgende keer nog precies weet waar je het over hebt gehad.
Daarnaast kun je ons team perfect op de hoogte houden van de kwaliteit van de door ons gegenereerde leads door het handige 5-sterrensysteem en kun je ook extra feedback achterlaten over de kwaliteit van de lead. Zo is ons team direct op de hoogte en kunnen wij nodige acties direct inplannen.
To do lijsten om nooit meer een afspraak te vergeten
Een druk schema is vaak al druk genoeg en alles in je hoofd onthouden is niet handig. Omdat leads opvolgen en andere to-do’s de motor van jouw bedrijf zijn, biedt onze app beide functionaliteiten aan.
In jouw eigen to-do lijst kun je oneindig veel to-do’s neer zetten, waar het maar over gaat. Of je nu de tandarts moet bellen, of die mevrouw die vanochtend belde nog een mailtje moet sturen – jij bent de baas van je eigen to-do lijst.
Binnen een paar seconden heb je je to-do aangemaakt, zet je duidelijke deadlines voor jezelf neer en vergeet je nooit meer wat je nog moet doen.
Duidelijke rapportages die de cijfers duidelijk in kaart brengen
Zoals we al zeiden draait het met adverteren altijd om resultaat. In de Gigaleads-app kunnen onze klanten drie duidelijke rapportages inzien zodat ze gelijk weten wat de conversies op leads is geweest, hoeveel leads ze per week hebben ontvangen en wat die leads hebben gekost.
Op deze manier kun je als klant van Gigaleads binnen 2 seconden zien hoe winstgevend onze campagnes de afgelopen weken zijn geweest en kun je duidelijke feedback geven aan je eigen verkoopafdeling. Als er veel afspraken waren, maar deze converteerden niet – dan weet je waar je aan moet werken.
We zijn druk bezig om deze rapportages verder uit te breiden zodat onze klanten nóg meer inzage krijgen in hun resultaten.
Toekomstige mogelijkheden binnen onze app
Naast een handig en efficiënt CRM-systeem en een makkelijke to-do lijst, kun je vandaag ook al extra diensten van ons aanvragen. In de toekomst willen we dit nog veel verder uitbreiden met onder andere een chat zodat je vanuit onze app direct contact met ons kunt zoeken, alsook een betere manier om notificaties te ontvangen over nieuwe leads.
We zijn hier druk mee bezig en hopen je binnenkort van nog meer functies te voorzien. Als je ook graag gebruik wilt maken van onze app, plan dan snel een gesprek in zodat we kunnen kijken hoe we jouw bedrijf kunnen laten groeien!